Ca 24 timmar efter Olof kom av tåget

Goderafton landkrabbor och badkrukor!

Nu har Olof varit hemma i Halmstad igen i snart ett dygn, han vill redan tillbaka! Huset är tomt, maten får han laga själv och han har en hög med plugg att gräva ner sig i...

Dagen till ära har jag sovit länge, avnjutit en fantastisk måltid i skolans matsal och haft en grymt skoj egelska lektion där vi fick spela teater! Namedrop: Frida Hall, Tuffe Tutt och Lars!
Efter detta satt vi ute i solen en stund och väntade på glädjebesked från Gollum med det visade sig att hon var en förlorare... Så vi hämtade henne och drog och käkade glass i solen istället. Tuffe Tutt fick köra eftersom någon jag tänker skita i att namedroppa failade sin uppkörning.

Som vanligt fick jag skuldkänslor efter jag ätit glass så jag snörade på mina sprillans nya M 90 kängor och slängde ner allt möjligt som vägde i väskan och gick en promenad. En timme och fem minuter senare var jag hemma, hälarna mådde halvdant och höger axeln värkte av de futtiga elva kilona jag slänge på ryggen.. Men 7 km promenad kändes ändå som ett ganska bra jobb så jag firade med köttbullar och makaroner.


2 skärmar kändes lite snålt idag så laptopen fick va med och leka också..

Efter maten slänge jag ihop en vacker power point till mitt PA jag ska redovisa imorgon med hjälp av hjälten Carlsea! En grabb som bara växer med uppgiften, vad man än slänger till honom så löser han det med bravur! Lite synd bara att han är blind så han hamnade på pansar i skövde men sånt händer..

Lars-Olof ser fram emot öl och fotboll på onsdag med förhoppningsvis ett gäng glada gubbar och en mysig frukost på torsdag istället för kultur dag på Sannarp!

Peace love and all this other shit they talk about in hip-hop albums!
LO

Kommentarer
Postat av: ANton

Japp Vem orkar med kulturdag efter fotboll liksom? :P

2009-04-27 @ 23:57:12
Postat av: maggan

förloraren ska också va mee på onsdag!

2009-04-28 @ 18:20:48
URL: http://atroell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0