Förfest pågår!

Just nu är jag en mycket social bloggare som sitter och bloggar medans grillning och förfest pågår i mitt eget hus!

Det började med mindre givande skola vilket sedan övergick till har och våld mot Sture gymnasiet!

Misshandel mot stures studenkommites brevlåda!

Efter ett sture besök käkade jag (Olof) china mat med min kära far på Östrastranden, grymt mys!
När maten var slut drog jag till kanotklubben för att sjösätta Dogges och Släggans flotte och skratta åt dem medans de badade i den galet kalla Nissan!




Just nu pågår som sagt förfest och jag känner att ölen smakar för bra för att skriva fin text så vi avrundar här. Fortsättning följer efter Moon när vi är riktigt goa i hågen =)


Dagens misslyckande!

Namnedrop;
Frida Hall

LO


Kommentarer
Postat av: Anonym

frida är nöjd ! (Y) tummen upp

2009-04-17 @ 21:11:48
Postat av: Anonym

sandra är inte nöjd! tummen ner

2009-04-18 @ 16:10:10
Postat av: Tuffs

detta inlägg ar bland det skönaste som finns PvKK är den blogg som bjuder på det bästa av allt det goda av livet ;D

2009-04-19 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0