Glory glory man united!

Idag var man äntligen tillbaka i skolan efter ett långt och värdelöst lov, vems dumma idé va det egentligen att ha massa lov på våren? Känner att jag behöver nån att skylla på i detta fallet.. I vilket fall, skolan va precis lika kul som alla dagar man har pappa Hans. Ni som har honom i Geografi vet precis vad jag pratar om.

Efter skolan satte jag mig bak i trädgården, njöt av solen och läste ut min bok. "Svensk maffia" good shit e allt jag har att säga, läs den!

Nu måste jag slänga mig i duschen innan Bernt hinner anlända, halv åtta ska vi befinna oss på fox and ancor och puscha fram vårt älskade Man United! Raport och bilder kommer nog upp senare ikväll!

LO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0