Hej alla barn nu blir det godnatt saga!

Kvällen varo mycket givande, både Lars och Olof lärde sig mycket om sina teknika kunskaper och tack vare Ebba von Sydows kusin blev hela filmer förstörd, blir så jävla besviken på sådant beteende! När den romantiska pjäsen "Never back down" med bara tjocka killar och riktigt trashiga feminina varelser äntligen var över gjorde de söta pojkarna det ända rätta och utförde lite klassiskt kuddkrig. Efter en lång och svettig fajt kände vissa mindre feminina skapelser att det va dags att visa att det äro dem som är alfahanar i flocken, tänker inte sitta här om namedroppa men när D-cups Martins flexande av de ytterst välformade melonerna äntligen upphörde drog alla en lättnadens suck och kände sig givetvis lite mindre värda än de gjorde före denna uppvisning.

Efter detta kände delar av flocken att det var dags att öka sin gangster status på Halmstads gator och begav sig ut på de asfalterade stigarna genom staden, givetvis i alldels för många fordon. Färden bestog av drive-by skjutande på stillastående och rullande måltavlor. Det bjöds även på en del spontana tävlingar om vem som hade det snabbaste fyrhjuliga fordenet, allt skedda givetvis i laglig hastighet!

Ett kall inuti mitt ytterst kalla hjärta känner att den obäddade sängen saknar mig och som mann i huset är det nu min plikt att lägga mig ner och utvärdera dagen, planera morgondagen och filisifera om varför pingvinerna badar i frack även när solen skiner. Enligt Windows Vistas ytterst pålitliga vädertjäst kan vi förvänta oss en blöt morgondag trots att vi inte har någon skumpa sprutning inplanerad så dagens paddling kommer antagligen utebli till förmån för soffmys och liknande aktiviteter.

Dröm sött mina små änglar!

LO
Pojken som vet precis hur många bultar det finns på ölandsbron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0