Helton <3

Grundtanken med detta inlägget är att visa min kärlek till Portos underbara målvakt Helton da silva Arruda. En showman av sällan skådad klass, en clown i en storklubb, en av de få anledningarna att älska fotboll! Redan posandet på väg in på plan avslöjar vilken hjälte han är, få målvakter lyckas klistra en hel boll under 97 minuters spel!


I väntan på de andra deltagarna hittade vi ett sant United fan!

Men Manchester United fan som jag faktiskt är långt in i hjärtat trots att jag utåt hävdar att jag håller på Southampton får jag väl passa på att hylla en röd hjälte också. Det är få spelare som visar upp sånt hjärta som den brittiska bulldogen Wayne Rooney, trots att han blir stämplad och sliten i lägger han sig inte ner och gråter, hunden bara grimaserar lite illa och fortsätter slita på i sin lagom långsamma march. Stor eloge!


Ett mysigt gäng pojkar i väntan på diverse mat och dryck

Har inte så mycket mer att säga förutom att det var en trevlig kväll på Fox and Ancor med ett gott gäng schtekare. Vill även be om ursäkt för att vi är så dåliga på att uppdatera bloggen och lovar härmed att göra mitt bästa för att bättra mig. Hoppas även på att min bloggkompanion ställer upp med kloka ord så ofta han kan!

Dags att sova som en bäbis
LO


Kommentarer
Postat av: daniel

bunny ears fail :(

2009-04-15 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0