Jag har en bulle i örat

Hjärtligt ihjälkommnas ska ni vara även denna fina blogg söndag! Då kryssar vi av en suddig helg till och konstaterar att jag glömde slänga upp fredagstestet i fredags, mitt slöa internet, förfest, alkohol och youtube gick inte så bra som jag hoppades på... Den kommer upp senare idag det lovar jag! Kan ju spoila lite att det handlar om katter!

Förfesten igår ägde rum hemma hos Josse, det tackar vi för! Sedan var det "maskerad" som stog på schemat. Enfärgat var det som gällde och tanken från början va att gå som svart men när folket såg min röda bringa konstaterades det att jag borde gå som rosa. Josse fixade fram ett snyggt och aldeles lagomstort linne till mig och sedan drog vi hem och hämtade mina rosa skidbrallor. Väl på festen var det dags för ölhävar tävling där jag och Martin var stolta representanter för lag lite bögig färg. Vi vann enkelt gruppspelet men blev av någon konstig anledning diskade och fick inte gå vidare till semifinal, dock inga hårda känslor för det då varken jag eller Martin behövde mer öl i våra strupar.


Kvällens värd visar upp sina ninja skills

Nu ska jag försöka få nått ätbart i min lilla mage innan jag gör nått annat med mitt liv.

LO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0