Tort regn eller ljög väderkillarna för mig?

Precis som min kollega, min bättre hälft, min wingman, min högra hand och min livspartner tänker jag börja inlägget med att prata till bloggen i hopp på svar. Frågan lyder som följer, HALLÅÅ BLOGGEN HUR E LÄGET?

För de läsare som inte har alla tomtar på loftet eller har glömt smörja hjärnkontoret kan jag härmed avslöja att det är två unga männ som skriver denna bloggen. Dessa individer är Lars och Olof, två till utsidan två helt olika individer men på insidan ungefär lika lika som två blåa bär för en färgblind. Bloggaren Lars får står för hjärnan och fina ord medans Olof är livvakt och står för musklerna, än har vi inte behövt testa Olofs mördarkunskaper men det kanske kommer inom en snar framtid. Den som lever får se helt enkelt!

Olof har hitills spenderat sin dag på gymmet och med en bra bok i trädgården, vad den lite benigare Lars har haft för sig är lite suddigare. Enligt ganska säkra källor har han fortfarande inte kommit över att han inte ens fick mönstra och har därför spenderat dagen med att skjuta oskyldiga människor i en artificiell, instängd datorvärld.

LO

Kommentarer
Postat av: Hanna

STÖRT, haha!

2009-04-07 @ 16:21:48
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0