1-1

God alldeles för tidigt morgon mina vänner. Precis efter mobilen väckte mig imorse kom min mor in och sa att jag nog borde skynda mig upp idag. Våra älskade små flickor hade nämligen bestämt sig för att reducera matchen till 1-1 genom att lägga ut lite toapapper i min trädgård. Jag, mor och dom två gamla på ovanvåningen tyckte det va vacker och funderade på att behålla det. Dock trodde vi inte våra stela grannar skulle tycka det va lika kul så jag fick offra tio minuter medans gröten svalnade på att städa.

Vi önskar våra motståndare välkomna in i matchen och tacar för att vi fått en anledning att hämnas!


Plocka toa papper på morgonen, 4 av 5 toasters. kanon kul!

Later
LO

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö

2009-05-08 @ 08:52:35
Postat av: LAJFF

när olof sover skiter LAJFF i trädgården ;)



watch out boys, this is just the beginning!

2009-05-08 @ 19:19:42
URL: http://killarvilltjejerkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0