BARA DÖÖÖÖÖÖNA IN DEN KENNY!

HEEJ BLOGGÄÄN!

Efter att ha svettats intensivt under hockeymatchen så är jag nu lugn och sansad igen, nästan. Märkligt hur man kan bli så otroligt glad för två mål och sen om möjligt helt vansinnig för ett litet mål och sedan överlycklig igen. Sport är fantastiskt! Jag är kär i Kenny Jönsson speciellt eftersom han just denna kväll botade Olofs magsår och mina torretsliknande aggressionsanfall efter tjeckiens reducering.

Nu ska jag sova för att bereda mig på en fantastisk skoldag imorgon! Olof sussar säkert redan som en bebis om jag känner honom rätt, vilket jag gör. : )

With love - LO

PS. Vi tycker vi samlar våra prospects och de andra boysen för att mysa tillsammans som riktiga män gör framför hockeyn! :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0