Intigerna duggar tätt.

Pvkk har under de senaste dagarna gått från att vara en trevlig familjeblogg till en riktig dokusopa. Inte nog med att vi ligger i krig mot ett gäng små flickor, nu är även radarparet Lars-Olof splittrade.
För att hålla er läsare uppdaterade kan jag delge er att bråket startade med att Lars tyckte jag var självisk som inte hade frågat honom om han ville va med och kolla fotboll ikväll. Svaret från min sida blev att han äbndå alltid satt och snackade skit och störde matchen. Därefter va det igång, Lars och Olof undvek varandra i skolan och vägrar fortfarande prata som två civiliserade människor.

Hann knappt komma hem innan Lars började skicka sms där man tydligt kunde se att han saknade mig. Petetiskt.. Jan finns här för Lars igen när han känner sig redo att säga förlåt och ta det här som en vuxen man. Tills dess väljer jag att fokusera på det riktiga kriget, varesig Lars är med eller inte.

http://prospectstillpvkk.blogg.se/ har redan uttalat sig och det råder ingen tvekan om att de låter oss sköta våra konflikter själva medans de fokuserar på kriget. Your on your own now Lars tills du inser hur mycket jag gör för dig varje dag!



En sårad Olof

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ;P

2009-06-23 @ 10:01:06
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0