Man united <3

Finalen here we come! Underbar match som manchester supporter även om vi punkterade matchen på under en kvart.


För övrigt tror jag Lars-Olof är en enad person igen efter vår första riktiga fight. Dock är det nog min tur att lacka nu eftersom Lars inte kom och kollade fotboll med pojkarna! Får se om jag förlåter han under nattens gång eller om jag går runt och är arg imorgon med.. Time will tell!

Krigs info: Det har nu gått tre dagar av vad som skulle kunna vara världens lamaste krig, små flickorna har fortfarande inte hämnats för äggkastningen och deras utmaning va lamare än tankarna jag får när jag tänker på matte... Det vill säga allt mellan att kastrera mig med en smörkniv och se hur långt det det tar innan man förblöder om man skär av ena lilltån.

LO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0