Sover Dolly Parton på rygg?

















Denna dagen har jag spenderat med att göra inte ett skit. Drog till skolan och hade inte en ända lektion, drog hem utan ork att sätta mig att plugga. Satt och blev tjock framför datorn en stund sen gick jag ut och gick en runda den gamla hängningsplatsen galgberget. Därav bilden för er med lite slöare maskineri.

Beträffande kriget kan jag skrämma upp våra fiender med att vi är enade igen och vi ser rött! Senaste beskedet från små flickorna var att veckans utmaning var mer en mysig öppningscermoni.. Det va ni som startade krig mot oss, aldrig hört om nått krig där någon grillar korv med sina fiender medans man kollar på solnedgången men det bli säkerligen kalas. Vänta er inte en lika mysig utmaning från vår sida bara.

Jag kommer alltid vara en krigare till häst men armén som jag möter ska va den som är bäst
Lars-Olof

Kommentarer
Postat av: LAJFF

Ni kan ju grilla korv i solnedgången medan vi kommer bakom och spetsar er på våra grillspett..

2009-05-06 @ 21:59:51
Postat av: CarlSea

o.0... hårda ord

2009-05-07 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0