Sverigesoriginal.blogg.se

På senaste tiden har det hänt grejer i pvkk's värld! Mister Carlsea the man har slutat skriva för prospects men han behåller fortfarande samma roll i kriget. Istället har han tagit på sig ansvaret att göra världen lite roligare genom att starta en blogg där han bara länkar till kul videoklipp! Ni hittar honom på http://sverigesoriginal.blogg.se/ så check it out när vi inte bjuder på något spännande här!

Tänkte även ta tillfället i akt och dra en kärleks förklaring till den lilla killen med de sjukaste vaderna, eller Oskar Karlsjö som han egentligen heter. En man som har betytt mer för mitt liv än vad kanske många kan tro! Historian börjar med att jag såg upp till Oskar när jag började på kanotklubben, på den tiden var han redan en väletablerad elit kanotist med galen fart i paddlen. Efter år av mycket blod, svett och tårar befann jag mig äntligen på samma nivå och hade även kommit den här fantastiska pojken betydligt närmare!

Många resor och dumma påhitt har vi delat tillsamans tack vare kanoten, många av sakerna är för äckliga för att tas upp här men ni kan ju själva föreställa er vad små pojkar roar sig med när testoseron nivåerna är lite väl höga.
Efter allt resande var det dags för det stora valet, vilken linje skulle vi gå på gymnasiet? Mr Carlsea valde samhäll idrott medans jag tog ledarskap. Dock kände jag redan efter en vecka att ledarskap inte va min grej så jag gick över till samhäll idrott där jag hitills bara kände Oskar. Detta är antagligen det bästa valet jag gjort i hela mitt liv då jag aldrig har trivts så bra i en klass som jag gör i SPI06B!

Sen var det då dags för mönstingen inför lumpen, självklart kände jag mig tvungen att slå Oskar genom att komma in på något ballare än honom! Egentligen hade han nog bättre på alla tester än mig men eftersom han är halvblind blev han placerad på att springa ut från pansavagnar medans jag får åka båt i skärgården hela dagarna. Så lite häftigare blev jag trots allt!

Medans jag skrivigt denna texten inser jag hur mycket inflytande Oskar faktiskt har haft i mitt liv, vem vet var jag hade varit utan denna fantastiska pojk!



Oskar Karlsjö, my big brother who I always try to beat!
En ödmjuk och tacksam Olof



Kommentarer
Postat av: Butterflydance mannen!

OSKAR KARLSJÖ WE TRUST!



Må lumpen göra han till en viktig man!

2009-05-13 @ 18:15:46
Postat av: Anonym

bra att länken inte funkar..

2009-05-14 @ 09:22:23
Postat av: L-O

Nu funkar den även för fjollor som inte vågar visa sitt namn, tårar undanbedes =)

2009-05-14 @ 15:27:12
URL: http://pojkarvillkillarkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0