45 timmar sen..

Godmorgon kära Örebroare!
Hesse H is back in the blogg game och det känns fantastiskt att få live rapportera till er från alla konstiga hålor SJ ger mig möjlighet att besöka!
För alla där ute som lider av sleeping beauty syndrome kanske jag ska passa på och meddela att det råder kaos i Sverige.. För detta kan vi tacka vita stjärnor som kommer från himlen och sätter vårt land i chock varje vinter. Ärligt talat boys and girl snö är bara vatten fast i lite kallare form, och regn har vi ju aldrig i det långa landet falukorv?

Tanken var den att jag skulle va uppe i vår kungliga Hufudstad 23.44 söndag afton, Det är nu tisdag morgon och jag är fortfarande kvar på rätt sida Sverige.. De senaste dagarna har jag nog enligt SJ åkt 6 tåg men egentloigen bara suttigt på 2.. Svårt att tycka illa om detta underbara bolag som får magsår varje vinter det visar sig vara minus grader i Sverige..


Taken tyckte det va en vettig idee att rasa in när det redan rådde kaos i Göteborg..


Brandkåren och polisen såg sin chans att bli kändisar och spärrade av halva bygget


Om man var trevlig mot gossen i kassa i på SJ kunde man tillochmed få en sådan här trevlig lapp som förklarade varför man var kvar i det civila Göteborg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0